Modyfikacja Suzuki Savage 650


Typowa dla miejskiego, zwinnie pokonującego miejski zgiełk bobbera pozycja za kierownicą, dostojnie brzmiący wydech, agresywny wygląd, krótko mówiąc – mały potwór – pierwsze słowa jakie przyszły na myśl po wykonaniu jazdy testowej zmodyfikowanym przez nas Suzuki LS 650 Savage.

Suzuki Savage 650

Jednocylindrowy silnik o pojemności 650ccm wrzucony do prostej konstrukcyjnie ramy, toczącej się na szprychowanych kołach to jednostka idealna do stworzenia klasycznego bobbera. Po pozbyciu się wszystkich zbędnych części, wykonaliśmy zbiornik paliwa w stylu Harley-Davidson Sportster, na życzenie klienta miał być jak najmniejszy i surowy a jednocześnie od strony technicznej konieczne było zachowanie „dużego tunelu” pod spodem, ze względu na konstrukcję ramy.

Suzuki Savage 650

W kolejnym etapie uformowaliśmy z blachy siedzenie, które następnie obszyto czarną skórą wraz z z wkomponowanym w środek kastetem.
Uformowana przez nas puszka pod siedzeniem mieści w sobie wszystkie części instalacji elektrycznej. Prace blacharskie zakończyliśmy na dopasowaniu tylnego błotnika od Hondy Rebele 125 w stylu „kaczego dziobu” którego zakończeniem jest mała trójkątna lampa, nawiązująca kształtem do przedniego reflektora.

Suzuki Savage 650

Silnik otrzymał stożkowy filtr K&N i razem z pospawanym przez nas układem wydechowym wyposażonym w DB Killer i owinięty taśmą termiczną brzmi naprawdę wyjątkowo. Na wykonanej z calowej rury kierownicy polakierowanej proszkowo w czarnym półmacie wylądował oryginalny osprzęt z nowymi manetkami nawiązującymi wzorem „karo” do obszycie siedzenia. Całość dopieściły małe gustowne kierunkowskazy i minimalistyczny prędkościomierz.

Suzuki Savage 650

Z powrotem do góry
Zamknąć pasek boczny Offcanvas