Zmodyfikowany przez nas egzemplarz to prosta i pozbawiona wszystkiego co niepotrzebne konstrukcja z charakterystyczną ramą w kształcie kratownicy, w której osadzono silnik „V”. W połączeniu z przednim zawieszeniem Upside – down i sportowymi wydechami motocykl zyskał agresywny wygląd i zdecydowanie potężniejsze brzmienie. Istotnym założeniem projektu było to nawiązanie kształtem elementów karoserii do skośnych form ramy, tak by całość tworzyła spójną stylistycznie konstrukcję.
Baza to świetnie zachowany egzemplarz z 2001 roku. Pracę rozpoczęliśmy od odchudzenia całości, wykonania niskiego zbiornika paliwa, który w smukły sposób łączy się z siedzeniem obszytym czarną skórą i alcantarą uwieńczoną wzorem caro. Tylny wahacz zastąpiono zaprojektowaną i stworzoną przez nas konstrukcją nadającą bardziej klinowaty wygląd z nowym centralnym amortyzatorem YSS. Silnik po kompletnym rozebraniu i przeglądzie otrzymał nową powłokę lakierniczą w czarnym pół-macie. Jednostka napędowa zasilana jest dwoma gaźnikami Mikuni, na których osadzone są stożkowe filtry K&N.
Oryginalny układ wydechowy zastąpiliśmy nowym wykonanym od podstaw ze stali nierdzewnej. Kolektory – jeden prosty a drugi wijący się niczym wąż łączą się z przelotowymi końcówkami, które na końcach wraz z zadupkiem tworzą jedną spójną całość. Po gwałtownym dodaniu gazu powodującym u kierowcy adekwatnie do wzrostu obrotów silnika poszerzający się uśmiech na twarzy, z kominów wydobywa się dostojne basowe brzmienie, nie pozostawiające obojętnie przechodniów, których mijamy na ulicach.
Oryginalne aluminiowe koła zastąpiono szprychami zaplecionymi na nowych obręczach i odpowiednio dobranych piastach. Założone zostały opony Pirelli GT, które podkreślają sportowy charakter i zapewniają doskonałą przyczepność. Przednia tarcza hamulcowa o średnicy 320 mm hiszpańskiej firmy NG wraz z zaciskiem Brembo skutecznie sprawdza się w każdej sytuacji.

Na oryginalnych odświeżonych lagach zamontowano kierownicę Clip-On z nowymi przełącznikami, odnowionymi pompami hydraulicznymi, sportowymi klamkami w tytanowym kolorze oraz czarnymi manetkami zakończonymi kierunkowskazami. Za kontrolę nad parametrami jazdy odpowiada licznik Koso umieszczony za małą owiewką łączącą się z przednim reflektorem zamontowanym podobnie jak przedni minimalistyczny błotnik na uchwytach z nierdzewnego pręta 8mm. Kierowca steruje biegami oraz tylnym hamulcem za pomocą podnóżków Paolo Tarozzi przytwierdzonych solidnie do ramy mocowaniami ze szczotkowanej nierdzewki.

Zbiornik paliwa i zadupek zostały polakierowane w białym perłowym kolorze, który w świetle słonecznym mieni się na delikatnie niebieski odcień. Wraz z czarnymi szparunkami nadają całości nowoczesny i bardzo oryginalny wygląd.