Kolejny klasyk, któremu nadaliśmy nowe życie. Egzemplarz wyprodukowany w 1962 roku. Trafił do nas w całości, lecz brakowało wielu części. Prace rozpoczęliśmy od rozebrania go do ostatniej śrubki i skatalogowaniu czego dokładnie potrzebujemy.
Po wypiaskowaniu elementów karoserii wykonaliśmy niezbędne prace blacharskie, spasowaliśmy ze sobą elementy przedniej lampy. Wszystko polakierowano bordowym lakierem wraz z złotymi szparunkami.
Obręcze kół otrzymały nowy lakier proszkowy, piasty wyszkiełkowano i wypolerowano. Całość opleciono nowymi szprychami i nyplami. Zamontowano nowe łożyska, dętki i opony.
Kartery silnika wyszkiełkowano i wypolerowano. Głowicę zregenerował Jacek Tomaszewski z Osiecka (nowe gniazda, prowadnice i zawory oraz zregenerowana klawiatura) W cylindrze wykonano szlif pod nowy tłok oraz polakierowany został na czarno kolor farbą proszkową. Wał korbowy otrzymał nowe łożysko czopu oraz tulejkę pod sworzeń tłoka. Wszystkie łożyska oraz uszczelniacze w silniku wymieniono na nowe. Gaźnik zregenerowano oraz wypolerowano.
Wszystkie elementy chromowane otrzymały nowe powłoki galwaniczne. Wymieniliśmy elementy gumowe (manetki, podnóżki itd) oraz zamontowaliśmy wszystkie nowe linki. Wyczyszczony licznik otrzymał nową ramkę oraz szkiełko.
Kanapa została na nowo obszyta przez tapicera według życzenia klienta, nabito nowe chromowane nity. Zamontowana została nowa tylna lampa i nowa wiązka instalacji elektrycznej.
Układ napędowy został wymieniony na nowy według oryginalnej specyfikacji. Całość dopieścił kompletnie nowy układ wydechowy polskiej produkcji.